2018. január 28., vasárnap

Januári BASC Unboxing: Fantasy hősnők

Hello népek!

Most, hogy vége a spoilertilalomnak a januári Book a Sloth Club dobozok terén, én is érkezem egy unboxinggal, illetve egy minikritikával, ugyanis nekem már volt szerencsém az ehavi könyvhöz angolul, ;)

De azért, for the record SPOILERES TARTALOM KÖVETKEZIK!!!

Ha nem lennétek még ismerősök a BASC dobozokkal, nos ők az elsők, akik itthonra is behozták a külföldön már igen népszerű könyves subscription boxokat. A havi rendszerességgel megjelenő dobozok mind tartalmaznak egy frissen megjelent könyvet, illetve számos könyves meglepetést, mindezt az éppen aktuális témához igazítva. Januárban ez a Fantasy hősnők voltak!


Őszintén, nagyon vártam ezt a dobozt, mert már akkor rápörögtem a dologra, amikor bejelentették a témát. Imádom a fantasyt is, meg a kickass hősnőket is, ráadásul kedvenc alpakám (SoSo) megsúgta nekem, hogy az ő műve is a dobozba kerül, szóval teljesen be voltam sózva, mert abszolúte odáig vagyok a fanartjaiért. Meg amúgy bármiért, amit alkot. Csekkoljátok az instáját, ha nem hisztek nekem!

Nézzünk is gyorsan először egy csoportképet!


Mint azt a képen is láthatjátok, az ehavi könyv nem más mint Alwyn Hamiltontól A homok leánya! Igazából nem bánom a dupla példányt, mert egyrészt így megvan az amcsi borítóval is, másrészt pedig ez a könyv a tavalyi év egyik legnagyobb meglepetése és kedvence lett egyben a számomra, és nem mellesleg tökéletesen passzol a témához. Amani igazi kickass fantasy hősnő!

Ha bővebben kíváncsiak vagytok a gondolataimra a könyvről, ide kattintva megtaláljátok az ömlengésem, de dióhéjban: imádtam. Hangulatos, érdekes, sodró lendületű, lehetetlen! Mindezt úgy, hogy ez az írónő első könyve. Nem tépem róla tovább a számat, sipirc olvasni! De azért előtte még csekkoljuk a dobozban rejlő meglepiket. ;)

A könyv mellé megint jött egy üzenet az írótól, illetve egy könyvjelző is, ami a brit borítót idézte színekben és mintában, és SoSo munkája.

Határozottan látszik, hogy fejlődtek az üzenetek kivitelezésében, most már sokkal jobban néz ki, igényesebb az összhatás. Alwynt követem mindenféle social medián, szóval az egyáltalán nem volt meglepő, milyen halál cuki ember azon felül, hogy eszelősen tehetséges író. 
Viszont a külseje. Itt a képen nem látszik, de a külső felén az írónő képe látható, de a nagyobb probléma, hogy pixeles. És miután ez a hivatalos írói képe hatmillióezer helyen megtalálható, kicsit problémásnak találom, hogy be lett nézve a felbontás.
De ezzel együtt is, számomra ez a könyv telitalálat, és a könyvjelző is nagyon ott van! Nemsokára kezdem a második részt, lesz mivel jelölni, hol tartok benne, ha ugyan le bírom majd tenni.

Most jön a fekete leves, mert elérkeztünk a - számomra - gyengébb részéhez a doboznak. A funko pop kis cuki, és Daeneryst is bírom, az teljesen rendben is van. Tuti fogom használni, majd menőzhetek a kulcsaimmal. Egyszer biztos eljátszom, hogy levágom az asztalra, és felüvöltök, hogy WHERE ARE MY DRAGONS?
De ez a "füzet" nekem eléggé elrepült a fejem felett. Értem ezalatt azt, hogy nem igazán értettem a dolgot.

Oké, hogy Trónok harca és girlpower, és az ötlet egyébként tök jó is, de a minőséggel már voltak problémáim. Vékony, durván DIY feelinget áraszt és nem a jó értelemben, és amúgy ez is kissé pixeles. Annyi igazán szép füzet kering az online shopokban, meg egyéb helyeken, hogy ezt az összetűzött, pár lapból álló kis noteszt nem tudtam igazán mire vélni. Azt is tudom, hogy nyilván nem egyszerű egy bizonyos összegkereten belül maradni a dobozokkal, hiszen főleg a kézműves termékekkel, határ a csillagos ég, de én a "vagy rendesen, vagy sehogy" elv híve vagyok.

Végül van itt nekünk egy vászontáska, Just One More Chapter felirattal, ami viszont tök jól néz ki és hasznos is, mert sokat szoktam hasonlókkal rohangálni. Egyetlen kínom, hogy nagyon rövid a füle, és én ezekből a vállra akaszthatósakat preferálom, de talán ez egyéni szoc problem.

Kaptunk egy fanartot is, ami ismételten SoSo keze munkája, és szó szerint beszarás milyen állati király! Az is igaz, hogy kicsit nagyobb méretben reménykedtem, de így is nagyon baba, megy ki a falamra. Hermione örök kedvenc.

A két matrica is betalált nálam, ugyanis mindkét könyvet olvastam és imádtam. A bal oldali a képen Nyx és Ignifex a Kegyetlen szépségből, ami egy sötét és lenyűgöző Szépség és szörnyeteg retelling Rosamund Hodge-tól. Megosztóak róla a vélemények, de én a sírig védelmezem azt a könyvet, szerintem ZSENIÁLIS. Az is igaz, hogy mondjuk elsőre nem koppant le, hogy Nyxet látjuk a matricán, így csalnom kellett és csekkolni a papírkát, amit kaptunk, de utána a kitörő fangörcs eredményeképp gyorsan újraolvastam a könyvet. Ja. Lehet, hogy ez nem a normális reakció?
A másik matricán pedig nem más, mint Lila Bard látható (magyar fordításban Lina, ezt még mindig nem bírom feldolgozni), akit V. E. Schwab: A Darker Shade of Magic - Egy sötétebb mágia című regényéből ismerhetünk. Meg vagyok győződve róla, hogy Schwab néni bevásárlólistája is irodalmi remekmű, és Lilát is bírom, szóval ennek is örültem - és őt felismertem!

Az új év okán kaptunk még egy kis lajháros mágnesnaptárt, ami... oké? Őszintén, nem sok reakciót váltott ki belőlem. A hűtőnk le van fedve, így a mágneseket max bluetackel tudom felragasztgatni a polcomra, amúgy túl sok mindent nem tudok velük kezdeni. A dizájnt se vitték túlzásba, de egynek elcsúszik éppen. Olyan semmi különös.

Mindent összevetve, én szerettem ezt a dobozt a témája miatt, de minőség terén még van hova fejlődni. Egyelőre azt érzem, hogy az ötletek meg a szándék tök jók, csak még ki kell tapasztalni az apróságokat, amiken áll vagy bukik a dolog. Meglepik terén kicsit gyengébb volt ez a doboz, mint az előzőek. Mind mennyiségben, mind minőségben. De a fanartok, amik belekerültek tényleg gyönyörűek, azoknak kifejezetten örültem, a könyv pedig - mint már említettem vala - telitalálat. 

Annak ellenére, hogy voltak negatív pontjai, én továbbra is királynak tartom ezt a kezdeményezést, és az irányt, amit a BASC belőtt eddig, és továbbra is érdeklődéssel figyelem a dobozaikat. Következő hónaptól elindul az angol dobozuk is, szóval érdemes lesz résen lenni azoknak, akik szeretnek nem csak az anyanyelvükön olvasni! Hallottam a madarakat csicseregni ezt-azt, és... jó lesz. ;)

Ha esetleg úgy döntöttök, ti is szeretnétek kipróbálni a könyves dobozos bizniszt, akkor van számotokra egy kuponkódom, amit beírva 10% engedményt kaphattok mind az angol, mind a magyar dobozokra: PROLOGUS10

A Prológus Facebook oldalán mindig osztjuk, ha bejelentik a következő havi témát, illetve ha közeledik a rendelés ideje, így garantáltan nem maradtok le a BASC-os hírekről. Illetve projektek is folyamatosan futnak, szóval nézzetek be, ha kedvetek van. :)

Ennyi lettem volna az unboxinggal, remélem, tetszett! Nemsokára jelentkezem, a tervek szerint egy értékeléssel. Addig is, olvassatok sokat és főleg jókat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Limk Related Widget